Pokud vaše firma nabízí zboží a služby on-line, potřebuje generovat objednávky. A to nebude fungovat bez SEO. Znojmo a další podnikatelé z Jihomoravského kraje tak zbytečné přichází o zisky, když podceňují internetový marketing a optimalizaci webů pro vyhledávače. Experti na SEO se s námi podělili o funkční taktiky, které do vašeho e-shopu přilákají více zákazníků.

SEO ve Znojmě a rychlé načítání

Skoro polovina uživatelů vstupuje na internet přes chytré telefony. Právě kvůli nim musíte mít web responzivní, aby se jim na malém displeji pěkně zobrazoval. Při technické části optimalizace se odborníci na SEO ve Znojmě a okolí soustředí na responzivní design a upraví za tímto účelem i velikost fotek a obrázků. Cílem je, aby se webovky dlouho nenačítaly. Pokud si objednáte optimalizaci vašeho e-shopu, požadujte ji včetně technického servisu on-line prezentace. Přečtěte si na toto téma více ve článku o mobilním SEO.

Odkazy nejsou Céčka – vyměňujte opatrně

Specialisté na efektivní SEO nejen ve Znojmě se zpětnými odkazy na vaše prodejní stránky nehazardují. Šmelináře, kteří jim nabízí umístění vašeho odkazu v patičce jejich webu, kde není vůbec žádný text, rovnou posílají do patřičných míst. Z hlediska optimalizace e-shopu pro vyhledávače nejsou přínosné ani externí prokliky z tematicky nesouvisejících portálů. Naprat v rámci linkbuildingu odkazy kamkoli nemá na zvýšení návštěvnosti v lepším případě žádný vliv a vaše finanční zdroje tím marní leda amatéři. Trvejte proto na sofistikovaných PR článcích s prokliky, které expert publikuje na renomované platformě.

Profil na sociálních sítích podpoří SEO nejen ve Znojmě

Součástí internetového marketingu bývají též firemní profily na sociálních sítích. I když se vám tam nepodaří nalákat tisíce nových fanoušků, stále vám Facebook poslouží jako bezplatný nástroj pro budování sítě zpětných odkazů. Pokud jste si objednali lokální SEO pro Znojmo nebo variantu k rozvoji internetového podnikání po celé republice, nechte experty poladit i vaši propagaci na “sockách”. Měli by tam nahrát pěkné fotografie a vytvořit stručné a hlavně nezkopírované představení vaší společnosti. Do informací se vyplatí přidat odkaz na váš mateřský web. V pravidelných příspěvcích pak uvádějte různé prokliky například na produkty v e-shopu, které zrovna nabízíte.

Síla SEO ve Znojmě dřímá v klíčových slovech

Při optimalizaci textového obsahu vašich stránek si ostřílený expert pohlídá, aby každou stránku upravil na jiné klíčové slovo, které ji nejlépe vystihuje. Profesionální SEO copywriter nezapomene vetkat do textu rovněž klíčové fráze složené z více klíčových slov a pro lepší čtivost dosadí i synonyma. Výsledkem jsou čtivé informace, kde se lidé dozví to, co na netu hledají a robotům povedené textové SEO nejen ve Znojmě také vyhovuje. 

Nebuďte skoupí – raďte zákazníkům bezplatně

Pochopitelně, že většina firemních webů slouží komerčnímu účelu. Přesto vám každý solidní SEO konzultant doporučí, abyste kromě prodejního obsahu publikovali i užitečné informativní příspěvky, případně přidá i další SEO tipy, jak na to. Ideálním místem je firemní blog a specialisté na lokální SEO ve Znojmě se vám o produkci těchto článků postarají na klíč. Copywriteři texty rovnou optimalizují na vhodná klíčová slova a doplní výstižné ilustrační fotky či obrázky, jejichž popisek opět zopakuje čarovnou mantru pro stroje v podobě Keywords. Lidé si tak z vaší on-line prodejny vždy odnesou něco navíc a s důvěrou se vrátí.

 

Firmy si na lokální SEO pro Znojmo, ale i na celorepublikovou optimalizaci najímají externí SEO agentury, protože jejich markeťák to sám nezvládne. Obor SEO se skládá z několika prací a každá vyžaduje úzkou specializaci a zkušenost. Topranker je příkladem agentury, jejíž SEO je v tomto ohledu skutečně komplexní. Pevně doufáme, že budete mít při výběru šťastnou ruku!

Helga Špalková