Třicátníky tento příspěvek asi neosloví. Je spíše určen podnikatelům, kteří vyrostli bez WiFi a bez mobilů. Starším generacím často není jasné, proč je dobré přizpůsobit komerční stránky náladám umělé inteligence. “Web máme pro lidi,” argumentují. Jenže analýzy www hovoří jasně. Kdo neosloví vyhledávacího robota, toho v síti žádný člověk nenajde. O úspěchu internetového prodeje tak nerozhodují profesní zkušenosti, ale virtuální triky. Ukážeme si to na kouzlení s klíčovými slovy a nabídneme ultimativní řešení.

Co získá ostřílený byznysmen analýzou www

Ať se nám to líbí nebo ne, hodně věcí včetně obchodu se přesouvá do on-line světa, kde platí jiná pravidla. V síti si nemůžeme zboží osahat ani nakouknout do dílny. K nákupu nás nepřiměje důvěryhodný fachman nebo kvalita produktu. Ve skutečnosti si tam vybíráme ze sortimentu, který nám doporučuje PPC reklama nebo vyhledávače jako Google, Seznam a Centrum. Tito roboti nám přednostně nabízí firmy, které ovládajíInternetový marketing. Z toho je zřejmé, že úspěch virtuální provozovny nemá s reálnou úrovní jejích služeb a produktů mnoho společného. Pak se stáváme svědky fenoménů, kdy naprostý začátečník v oboru zastíní letitého praktika. Obranu si vytvoříme podle závěru analýzy našich www. Revize nám zprostředkuje srozumitelný návod na odstranění technických, slovních a odkazových bloků z internetové propagace. Pro lepší pochopení si to vysvětlíme na textovém up-gradu nebo též obsahové SEO optimalizaci.

Expert zkontroluje texty 

V síti chválíme své zboží písemně a prostřednictvím fotek. Pochopitelně se musíme vyjadřovat zajímavě a gramaticky správně. Hrubice a nudu by nám zákazníci neodpustili. Kromě toho ale potřebujeme upoutat i pozornost umělé inteligence. Toho dosáhneme takzvanými klíčovými slovy. Pod těmito výrazy pátrá většina našich potenciálních klientů prostřednictvím vyhledávače po informacích a výrobcích. Když stroj tato keywords u nás na webu nevidí, vyhodnotí ho jako irelevantní a podsune lidem konkurenční nabídky. Ve virtuální tržnici je tedy nezbytné mluvit jazykem robota.

A kde seženeme klíčová slova? Ta nám zjistí expert během analýzy www a rovnou nám poskytne i copywriterské služby. Profesionální textař obohatí zjištěnými keywords obsah našeho webu. Dosadí je do metadat, nadpisů, podnadpisů, obrázkových popisků i do samotných textů. Celkově články vyšperkuje i pro lidské čtenáře a rázem nás Google zahrne svou přízní. Poznáme to z rostoucí návštěvnosti stránek a většího počtu objednávek.

SEO agentura vyřeší on-line propagaci jako celek

Práce s klíčovými slovy představuje jen malou část optimalizace prodejních webů. Abychom se prosadili on-line, je nutné zabrat na více frontách. Pokud nemáme náladu vrtat se na stará kolena v e-shopu, komprimovat fotky a po večerech surfovat na sociálních sítích, nevadí. Můžeme si najmout takzvanou SEO agenturu, která nám zajistí kompletní on-line marketing na klíč. Ujme se správy našeho webu, bude ho plnit informacemi a průběžně modernizovat podle gusta robotů. Mimojiné vytvoří naší firmě profil na FaceBooku. a obstará tam komunikaci s fanoušky. Rovněž se zhostí našeho PR a zapracuje na sítí odkazů, kterými se uživatelé ze sítě proklikávají na naše komerční stránky. Kromě toho podpoří specialisté na SEO další prodej našeho zboží i vhodnou PPC reklamou. Experti zkrátka využijí všechny trumfy on-line světa v náš prospěch. Jen si musíte dát pozor při  výběru agentury.

Jak jsme na začátku avizovali, nepřinášíme mladším ročníkům žádnou novinku. Ti, co se narodili s mobilem v ruce, zvládnou některé dílčí SEO práce nejspíš sami. Ostatní mohou využívat agenturních služeb. Než si vyberete spolehlivé experty, nechte si ukázat předchozí projekty a pak jim zadejte analýzu www.Teprve po zdařilém auditu jim svěřte modernizaci vašeho internetového podniku. Co se doplňujících otázek týče, rádi posloužíme. Stačí, když se nám ozvete v komentářích.

Helga Špalková